Apzināts (veselīgs) patēriņš, augu izcelsme, meistarība,... patērētāju attieksme un uzvedība pastāvīgi attīstās un mainās.
Tāpēc pirms vairāk kā 10 gadiem mēs izstrādājām savu patērētāju izpētes iniciatīvu Taste Tomorrow. Mēs izsekojam vietējo un globālo patērētāju uzvedību, attieksmi un izvēli, izmantojot intervijas un semantiskā mākslīgā intelekta (AI) tehnoloģijas. Tas ļauj mums sekot līdzi tendenču attīstībai un atklāt jaunas tendences pārtikas nozarē, īpašu akcentu liekot uz maizes, konditorejas izstrādājumu un šokolādes jomām.
Turklāt visus mūsu apkopotos datus atbalsta mūsu globālais tendenču noteikšanas tīkls, izsmeļoši sensorie pētījumi un unikālas partnerības ar pētniekiem, garšu mājām un universitātēm.
Saglabājiet savas konkurētspējas priekšrocības, izmantojot maizes nozares tendenču prognozi Taste Tomorrow, kuras pamatā ir pasaules patērētāju pētījumi un tiešsaistes datu zinātne. Atklājiet 3 populārākās tendences.
Taste Tomorrow prognoze: 3 karstākās konditorejas nozares tendences 2024. gadam
Taste Tomorrow prognoze: 3 karstākās šokolādes nozares tendences 2024. gadam
Vai vēlaties iegūt jaunus ieskatus par veselību, ērtībām, pieredzi, digitālo attīstību un daudzām citām sfērām, lai stimulētu inovācijas maizes, konditorejas un šokolādes izstrādājumu nozarēs? Vai vēlaties iegūt vairāk informācijas par mūsu globālo patērētāju pētījumu?
Mēs esam priecīgi jums palīdzēt! Aizpildiet kontaktformu, un mēs ar jums sazināsimies tuvākajā laikā.