26 sept. 2023
Taste Tomorrow tendences prognoze konditorejas izstrādājumu nozarei, pamatojoties uz globālu patērētāju aptauju, kurā piedalījās 20 000 cilvēku 50 valstīs, kā arī jaunāko mākslīgā intelekta papildinātu tiešsaistes datu zinātni.
Sagatavojieties ieviest jaunākās inovācijas savos konditorejas izstrādājumos. Mēs esam apkopojuši 3 svarīgākās patērētāju tendences 2024. gadam, kas izriet no mūsu jaunākā vispasaules patērētāju pētījuma- Taste Tomorrow. Sekojiet jaunākajām tendencēm konditorejas izstrādājumu nozarē, vienlaikus izprotot, kas piesaista patērētājus šīm tendencēm.
Šīs ir 3 karstākās tendences, kas veido 2024. gada konditorejas nozari:
Tehnoloģiju iedvesmots baudas piedzīvojums
Klasikas turpinājums
Vietējais autentiskums
Šīs tendences ir balstītas uz Taste Tomorrow maizes, konditorejas un šokolādes nozares patērētāju izpētes programmas atklājumiem. Tā ir pasaulē lielākā un iekļaujošākā šāda veida iniciatīva, kas apkopo 20 000 patērētāju 50 valstīs. Mūsu atšķirīgā pieeja nemanāmi apvieno plašas patērētāju aptaujas ar progresīvu, vienmēr ieslēgtu tiešsaistes izsekošanu, izmantojot jaunākās mākslīgā intelekta metodes, atklājot patērētāju galvenās vajadzības un motivāciju, kas veicina šīs tendences
Pētījuma pamatā ir 3 pīlāri:
Mākslīgais intelekts un datu zinātne — nepārtraukta sociālo mediju sarunu, meklēšanas un pieminēšanas analīze 9 valodās, lai pirmie atklātu jaunus tendenču signālus un prognozētu to izaugsmes trajektoriju
Vispasaules patērētāju aptauja — cilvēka kultūras inteliģence, kas ir nepieciešama, lai atšifrētu, kuras patērētāju vajadzības, motivācijas un stāsti ir katras tendences pamatā
Tendenču izsekošanas sistēma- patērētāju eksperti izmanto globāli konsekventu objektīvu, lai izprastu visu tendenču ekosistēmu
Uzziniet vairāk par Taste Tomorrow tendenču prognozēšanas metodēm.
Tradicionālās meistarības saskaņošana ar vismodernākajām tehnoloģijām
Kustība 'Tech Inspired', ko atbalsta novatoriskais Taste Tomorrow pētījums, ir dzinējspēks, kas veido konditorejas ainavu 2024. gadā. Tā ir stingri nostiprinājusies kā nozares visstraujāk augošā globālā tendence. Tās pamatā ir modernu tehnoloģiju, piemēram, mākslīgā intelekta integrācija, ko veicina patērētāju pieaugošā vēlme pēc unikālas un neaizmirstamas pieredzes — šo tendenci mēs esam radījuši kā “Experience Delight”. Šī transformācija ir acīmredzama, jo patērētāji izmanto tiešsaistes iepirkšanās ērtību, palīdzot konditoriem uzlabot savu piedāvājumu un iegūtu izcilu, neaizmirstamu pieredzi.
Jāatzīmē, ka 42% patērētāju visā pasaulē tagad atbalsta vairāk automatizētu veikalu, kas ir būtisks pieaugums salīdzinājumā ar 2018. gadu, kad bija 35%. Šī statistika uzsver pieaugošo pieprasījumu pēc tehnoloģiju iedvesmotas un neaizmirstamas iepirkšanās pieredzes, paplašinot šo pieprasījumu konditorejas nozarē.
Tendence “Tech Inspired” ir saistīta ar patērētāju vēlmēm pēc novitātes un neaizmirstamības, izmantojot tehnoloģiju. Tā kā mūsdienu patērētājus neatvairāmi piesaista tehnoloģiju iedvesmoti risinājumi, kas uzlabo viņu kulinārijas piedzīvojumus, konditoriem ir jāapsver ChatGPT — revolucionāra mākslīgā intelekta rīka — potenciāls. ChatGPT var palīdzēt izstrādāt revolucionāras receptes, kas pārsteidz garšas kārpiņas. Turklāt ChatGPT izceļas, optimizējot sastāvdaļu izmantošanu, samazinot atkritumu daudzumu, vienlaikus piedāvājot personalizētus ieteikumus patērētājiem, kuri meklē neparastu kulinārijas pieredzi “Experience Delight” ietvaros.
Tradicionālie veikali var izmantot šo patērētāju interesi, piedāvājot vilinošus produktus, kas aizrauj. Sniedziet saviem klientiem pieredzi, ko nevar atkārtot tiešsaistē. Padomājiet par virtuvi ar stikla sienām greznajā, baroka stila tējnīcā Demel Vīnē. Viesi var vērot konditorejas darbu, baudot ikonisko Sacher kūkas gabaliņu zem kristāla lustrām. Tas piedāvā izklaidi un pat padara kūka garšu labāku, jo viesi var vērot, kā tā tika pagatavota.
Veicot uzlabojumus, paliec tuvu labi zināmajam
Viens no konditorejas izstrādājumiem, kas šogad izplatījās vietnē TikTok, bija Londonas Maizes ceptuves Le Deli Robuchon kuba kruasāns . Šim kārtainajam konditorejas izstrādājumam ir pilnīgi ģeometriska forma, un tam ir dažādas garšas, piemēram, vaniļa, šokolāde un matcha ar avenēm. TikTokeriem patika stāvēt rindā un parādīt sevi, nogaršojot šo moderno jauno uzkodu, un dalīties savās atsauksmēs ar pasauli.
Ar šo jauninājumu konditorejas šefpavārs Ait Elamouam precīzi zina, kā būt uzmanības centrā. Lai gan patērētājiem patīk izmēģināt jaunus pārtikas produktus, viņi nevēlas pārāk tālu nonākt nezināmās teritorijās. Viņi meklē jauninājumus ar pazīstamu aspektu, piemēram, uzticamo kruasānu jaunā un pārsteidzošā formā, kuru ir aizraujoši ēst, bet piedāvā labi zināmu garšu un tekstūru. Šķiet, ka patērētāji arvien vairāk pieturas pie klasikas, ko viņi zina un uzticas, jo 73% patērētāju apgalvo, ka viņiem patīk kāds zināms elements, izmēģinot jaunus pārtikas veidus. 2021.gadā tas bija aktuāli tikai 67% cilvēkiem visā pasaulē. Savukārt, 79% patērētāji Dienvidamerikā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā ir īpaši piesardzīgi pret visu, kas ir pārāk jauns un atšķirīgs.
Ieprieciniet patērētājus, piedāvājot tradicionālus produktus no visas pasaules, kas rada siltuma un komforta sajūtu. Tradicionālās kristiešu lieldienu maizes Cross buns, kruasāni vai meksikāņu Tres leches kūkas piedāvā saldu un krēmīgu garšu, ko mīl visi, un tas atsauc priecīgas atmiņas par ģimenes kopā sanākšanu. Ja vēlaties eksperimentēt, izmēģiniet ēdienu ar dažādām tekstūrām. Tagad vairāk nekā jebkad agrāk tekstūra ir vērtīga sastāvdaļa, kas var piedāvāt jaunumu vai atpazīstamību produktam. Pievienojiet pārsteidzošu karameļu pildījumu saviem labi zināmajiem konditorejas izstrādājumiem vai vienkārši koncentrējieties uz to, lai padarītu kūkas mīklu īpaši mīkstu.
Noteikti pievērsiet īpašu uzmanību arī izskatam, jo liela daļa patērētāju no sākuma “apēd” ar acīm. Pirms pieciem gadiem veiktajā pētījumā 54% patērētāju piekrita, ka ēdiens, kas izskatās labi, arī garšo labi, tagad šis skaitlis ir pieaudzis līdz 64%. Ik vienam no mums patīk zeltaini brūni, spīdīgi un gaisīgi konditorejas izstrādājumi, kuri liecina par kvalitāti, gluži kā ierauga maizes –ar nevainojamu smaržu, tekstūru un garšu. Izskats ir kvalitātes rādītājs.
Vietējais produkts garšo daudz labāk nekā no tālienes
Agrāk lietas no tālienes guva labumu no ekskluzivitātes un savdabības, taču lomas ir mainītas. Patērētāji tagad izvēlas iegādāties vietējo pārtiku vai produktu, kas tiek ražota uz vietas. 39% cilvēku vismaz reizi nedēļā pērk pārtiku, kas tiek ražota uz vietas vai izgatavota no vietējām sastāvdaļām. Tagad vietējie konditorejas izstrādājumi un maize tiek novērtēti tās autentiskuma dēļ.
Divi no trim patērētājiem vēlas zināt, no kurienes nāk viņu produkti, tāpēc ir ļoti svarīga tā pārredzamība. Svarīgi būtu pieminēt, kādas sastāvdaļas tiek izmantotas un no kurienes tās iegūtas.
Aicinājums pēc pārredzamības ir visaugstākais Tuvajos Austrumos un Āfrikā. 81% patērētāju vēlas būt informēti par šo produktu specifikācijām. Labi pazīstami konditorejas šefpavāri, piemēram, Sahar Parham Al Awadhi, smeļas iedvesmu no vietējām receptēm un meklē labākās vietējās sastāvdaļas saviem izstrādājumiem. Bijušais Burj Al Arab galvenais konditors-vienā no pasaules greznākajām viesnīcām Dubaijā – mīl strādāt ar tādiem produktiem kā rožūdens vai kardamons, lai parādītu savas saknes , piemēram, klasiskā ēģiptiešu umm Ali atkārtota izgudrošana kā baltās šokolādes sfēra ar rožu putām, pistāciju sūkli un īrisu Viņa dod priekšroku vietējas izcelsmes sastāvdaļu izmantošanai, lai strādātu ilgtspējīgāk un atbalstītu lauksaimniecību AAE.
Ilgtspējība ir svarīgs virzītājspēks arī patērētāju vidū, izvēloties vietēji ražotu pārtiku. 70% uzskata, ka tas ir labāk videi. Vēl 65% uzskata, ka veselīgāk ir ēst arī vietējos produktus. Tāpēc, izvēloties vietējo ražošanu un/vai sastāvdaļas, jūsu produkti ir pievilcīgi daudzos līmeņos un daudziem dažādiem patērētājiem.
Visu gadu mēs dalāmies ar gaidāmajām cepšanas tendencēm, tiešsaistes konditorejas izstrādājumiem un jaunākajiem patērētāju ieskatiem vietnē Taste Tomorrow. Pierakstieties mūsu informatīvajam izdevumam un noteikti nepalaidiet garām iespēju būt priekšā citiem un pacelt savu biznesu uz nākamo līmeni.